ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΦΩΣΤΗΡΑ!

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΦΩΣΤΗΡΑ ΚΑΙ ΕΧΜΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ!





Ιδιαίτερα απογοητευμένος παρουσιάστηκε ο πρόεδρος του Εθνικού Πειραιά, Αλέξιος Αγγελόπουλος αμέσως μετά τον αγώνα με οτ Φωστήρα. Ο ισχυρός άνδρας του ιστορικού σωματείου, όπως σας αποκαλύψαμε, παραιτήθηκε από τον προεδρικό θώκο των κυανόλευκων τονίζοντας ότι βάσει της μέχρι τώρα κατάστασης δεν μπορεί να ηγείται. Ο γνωστός επιχειρηματίας εμφανίστηκε δυσαρηστημένος από την συμπεριφορά της διαιτησίας κάνοντας λόγο για σφαγείο. Αναλυτικά,η τοποθέτηση του: 

Το να χάσεις ή να κερδίσεις ένα παιχνίδι έχει μια σημασία σχετική. Για εμένα σήμερα αυτό που είδα είναι μια επιβεβαίωση ότι αυτή η ασχολία μου τα τελευταία τέσσερα χρόνια με το ποδόσφαιρο είναι ότι πιο αφοδρασιακό μπορώ να κάνω για τον εαυτό μου.Ο κάθε πρόεδρος ή ο κάθε παράγοντας προσπαθεί με κάποια όνειρα να χτίσει μια ομάδα. Δεν θεωρώ παράγοντα καταρχήν κανένα που δεν είναι στην ομάδα που υπηρετεί. Το να βλέπω κάτι πράγματα σήμερα εδώ και αύριο εκεί δεν τους σέβομαι καν. Μιλάω για τους παράγοντες οι οποίοι είναι άρρωστοι με την ομάδα τους, όπως παραδείγματος χάρη είναι τα παιδιά του Φωστήρα και εκεί διαφώνησα απόλυτα με δηλώσεις που διάβασε τις προηγούμενες εβδομάδας χωρίς να θέλω να μπω στα χωράφια του Φωστήρα και του προπονητή τους. Πρέπει το κάθε πενηντάρικο, τα πενήντα ευρώ που βγαίνουν από την τσέπη κάποιων παραγόντων να τα σεβόμαστε και να προσέχουμε τις δηλώσεις μας. Ο κάθε προπονητής ο κάθε παίκτης πρέπει να καταλάβει πια ότι η ελληνική κοινωνία είναι τέτοια που δεν είναι η κατάσταση όπως ήταν τα προηγούμενη χρόνια. Άρα πρέπει να σέβεται αυτά τα λεφτά. Πρώτον, το κλείνω αυτό με το Φωστήρα.Λοιπόν η εμπλοκή μου με το ποδόσφαιρο ως πρόεδρο του Εθνικού θα σταματήσει από σήμερα. Θέλω να υποβάλλω  την παραίτηση μου. Σε αυτό το θέατρο που είδα σήμερα από έναν διαιτητή που κατά τα άλλα σε προσωπικό επίπεδο μου γεμίζει το μάτι, μου φαίνεται ένα παιδί το οποίο είναι ηθικό. Παρ” όλα αυτά είδαμε σήμερα ένα σφαγείο. Είδαμε μια διαιτησία 90-10 είδαμε ένα πέναλτι που δεν θα το έδινε ούτε προπονητής, ένα πέναλτι που δεν μας έδωσε, είδαμε να προστατεύει το 11 (Λάσκαρης) δυο φορές από δεύτερη κίτρινη κάρτα. Είδα με διαιτησία για γέλια, για την οποία δεν θέλω να πω ότι φταίει ο Φωστήρας, δεν θέλω να πω ότι φταίει ένα κεντρο αποφάσεων, δεν θέλω δηλαδή αυτή τη στιγμή να ψάξω δικαιολογίες, αλλά αφού δεν μπορώ να προστατέψω την ομάδα μου, αφού σε προσωπικό επίπεδο εγώ που θεωρώ ότι είμαι και κάποιος από έπαρση, από άντε να μην πω καμιά κακή κουβέντα. Αφού λοιπόν εγώ δεν μπορώ να προστατέψω την ομάδα μου δεν έχω κανένα λόγο να ηγούμαι αυτής της προσπάθειας. Να την πληρώνω μπορώ, να ηγούμαι όχι. Εγω δεν είμαι άνθρωπος ο οποίος, θα πάω να προσκυνήσω κέντρ αποφάσεων εγώ γεννήθηκα Εθνικός δεν γεννήθηκα τσάτσος κανενός και δεν θα γίνω. Εφτασα 41 χρονών να πάω να γίνω να μην το πω κανενός. Με λίγα λόγια αφού δεν μπορώ να προστατέψω την ομάδα μου, είμαι άχρηστος να προστατέψω την ομάδα που λέγεται Εθνικος Πειραιά και αφού ειναι τέτοιες οι συνθήκες στο ελληνικό ποδόσφαιρο που δεν θέλουν παράγοντες σαν κι εμένα ή ιστορικές ομάδες σαν και εμάς να βρίσκουν το δρόμο τους, ας ανεβάσουν τα καφενεία στην Α” Εθνική.

STOPLEKTO.GR